Zespół LemonLama ma na koncie wiele projektów eventowych. W całej Polsce, dla zróżnicowanego grona klientów, z różnymi celami i formułą, na różnych poziomach budżetu.
Pikniki firmowe, imprezy integracyjne (teambuilding), gry miejskie, gry terenowe, wydarzenia promocyjne, wydarzenia dla klientów kluczowych, koncerty, konferencje i wiele innych...
Zapraszamy do zapoznania się z przykładowymi realizacjami: |
|
Dla pracowników home.pl, największego dostawcy usług internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej, zorganizowaliśmy niekonwencjonalną zabawę polegającą na... skonstruowaniu i wystrzeleniu rakiety. Niekonwencjonalną, bo rakieta wykonana została z plastikowych butelek PET a paliwem rakietowym była... woda!
|
Read more...
|
500 pracowników szwajcarskiej firmy HUBER+SUHNER (producent rozwiązań systemowych do elektrycznego i optycznego przesyłu danych) bawiło się podczas imprezy integracyjnej zorganizowanej nieopodal Malborka. Impreza odbyła się pod hasłem „Uwolnij orkę”, nawiązującym w swej symbolice do „uwolnienia” umiejętności, talentów, kreatywności, zrozumienia potrzeby działania zespołowego. Imprezie integracyjnej towarzyszyło spotkanie szkoleniowe.
|
Read more...
|
Na terenie odrestaurowanego dworku z 1903 r., przepięknie położonego na obrzeżach Drawskiego Parku Krajobrazowego zorganizowaliśmy imprezę integracyjną dla pracowników firmy Eltek, producenta urządzeń zasilania gwarantowanego.
|
Read more...
|
Z okazji jubileuszu 5-lecia działalności firmy Oticon w Polsce zorganizowaliśmy piknik firmowy dla pracowników tejże firmy oraz ich rodzin. Podczas imprezy pod hasłem "Oticon SHOW!" na terenie stadionu Arkonii Szczecin bawiło się w niemal 2500 osób!
|
Read more...
|
Na terenie skansenu Słowian i Wikingów, malowniczo położonego nieopodal Wolina zorganizowaliśmy starosłowiański piknik firmowy dla pracowników firmy Heuthes, producenta oprogramowania dla bankowości i instytucji finansowych.
|
Read more...
|
Dla globalnego potentata w zakresie budowy śmigieł do turbin wiatrowych, firmy LM Wind Power Blades, zorganizowaliśmy tematyczny piknik firmowy pn. "Zefiriada" nawiązujący do branży, w której działa firma. W pikniku wzięli udział pracownicy firmy wraz z rodzinami.
|
Read more...
|
SGI, wiodący deweloper w Polsce, powierzył nam organizację gry terenowej, której celem była integracja pracowników firmy. Była to jedna z najciekawszych i jednocześnie najbardziej skomplikowanych logistycznie imprez, jakie nasz zespół miał przyjemność przygotować i zrealizować. Przedsięwzięcie działo się bowiem pod ziemią, na ziemi, na wodzie i w powietrzu!
|
Read more...
|
Dla 80-osobowego zespołu pracowników William Demant Holding Group zorganizowaliśmy grę miejską osadzoną w przestrzeni miejskiej i historii Szczecina. Motywem przewodnim zabawy było... „Poszukiwanie zaginionej Starki”, jednego z najszlachetniejszych i zarazem najbardziej tajemniczych trunków wśród polskich wódek.
|
Read more...
|
Podczas półtorarocznej współpracy z Komisją Europejską (Dyrekcją Generalną ds. Gospodarczych i Finansowych) mieliśmy przyjemność współorganizować cykl wydarzeń specjalnych w postaci wystawy edukacyjnej „Euro, waluta europejska”. Przedsięwzięcie realizowane było w Polsce w 10 miastach wojewódzkich.
|
Read more...
|
W ramach Dni Morza 2013 r. w Świnoujściu zorganizowaliśmy dla Narodowego Banku Polskiego wydarzenie specjalne, którego celem była promocja monety kolekcjonerskiej ORP Lublin z serii „Polskie okręty”. W wydarzeniu wziął udział sam główny bohater: pływający pod banderą Marynarki Wojennej, 100-metrowy okręt transportowo-minowym ORP „Lublin”!
|
Read more...
|
Podziękowanie najważniejszym kontrahentom za owocną współpracę, dalsze zacieśnianie kontaktów, szczególnie tych nieformalnych (stanowiących o sile wzajemnych relacji) to zasadniczy cel imprezy jaką zorganizowaliśmy na zlecenie firmy GULF - światowego producenta i dostawcy paliw oraz środków smarnych.
|
Read more...
|
Budowanie pozytywnego wizerunku oraz zacieśnienie współpracy z kluczowymi klientami firmy to główny cel imprezy zorganizowanej na zlecenie FOSFAN S.A. Okazją do zorganizowania imprezy było uzyskanie przez tę firmę certyfikatu zgodności z normą ISO 14001 („Systemy zarządzania środowiskowego”).
|
Read more...
|
Narodowy Bank Polski powierzył nam zorganizowanie wydarzeń promocyjnych związanych z emisją okolicznościowych monet kolekcjonerskich. Z każdą z emitowanych monet wiązało się unikatowe wydarzenie event marketingowe w przestrzeni miejskiej, za które kompleksowo odpowiadaliśmy (od kreacji kreatywnej po fizyczną realizację).
|
Read more...
|
|
|
|
|