Narodowy Bank Polski powierzył nam zorganizowanie wydarzeń promocyjnych związanych z emisją okolicznościowych monet kolekcjonerskich. Z każdą z emitowanych monet wiązało się unikatowe wydarzenie event marketingowe w przestrzeni miejskiej, za które kompleksowo odpowiadaliśmy (od kreacji kreatywnej po fizyczną realizację).
Okolicznościową monetę z okazji 50-lecia Programu 3 Polskiego Radia promowaliśmy „wykorzystując” niedźwiedzia przemierzającego ulice Szczecina (nawiązanie do Marka Niedźwieckiego, żywej legendy Polskiego Radia, prowadzącego najpopularniejszą Listę Przebojów w Polsce)
Monetę wydaną na okoliczność 600-lecia Bitwy pod Grunwaldem promowaliśmy w stolicy województwa na… Placu Grunwaldzkim (m.in. pokazy walki wojów, specjalna ścieżka edukacyjna).
Z kolei do promocji monety kolekcjonerskiej ORP „Dragon” z serii „Polskie okręty” wykorzystaliśmy okręt transportowo-minowy polskiej Marynarki Wojennej.